Élni nehéz

Ha nagy csapás, lelki fájdalom ér, mindenekelőtt gondolj arra, hogy ez természetes, mert ember vagy. Mit is képzeltél? Ember vagy, tehát kedveseid meghalnak, barátaid elhagynak, s minden, amit gyűjtöttél és szerettél, elrepül, mint a por a szélviharban. Ez nem csodálatos, hanem a természet rendje szerint való, ez az egyszerű és természetes. Inkább az a csodálnivaló, hogy nem érnek mindennap nagy csapások. Ember vagy, tehát szenvedned kell; s szenvedésed nem tart örökké, mert ember vagy. Márai Sándor

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

2009.12.14. 19:29 NicK

Már a második

 

 

Jár az agyam a sok hülyeségen. Nekem mikor hazudták, hogy jó velem, mikor tettek jót az érdekemben? Semmikor! Senki! Nekem meg az mindjárt az az első, hogy valakit meg ne bántsak a hülyeségemmel, beszólásommal, tetteimmel.
Nem kellene ezt csinálnom én is csak emésztem magamat és őt is rántom magammal oda ahol senkinek sem jó, az igaz, rózsaszín köd nélküli világba. Vagy csak az enyém mentes mindenféle ilyentől?
 
Neked meg legszívesebben azt írnám, hogy ott vagyok holnap a város vonat állomásán a megadott időben. Ha kijössz, én leszek – ha csak percekig is – a legboldogabb, ha nem legalább tudom felejtenem kell. Mindenáron. De ezt sem teszem.
 
Ma már a második bejegyzés. Az is lehet, hogy nem az utolsó.  De ez, hogy ide leírom órákig, percekig használ/használt…
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://denehamegeri.blog.hu/api/trackback/id/tr971598063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása