Élni nehéz

Ha nagy csapás, lelki fájdalom ér, mindenekelőtt gondolj arra, hogy ez természetes, mert ember vagy. Mit is képzeltél? Ember vagy, tehát kedveseid meghalnak, barátaid elhagynak, s minden, amit gyűjtöttél és szerettél, elrepül, mint a por a szélviharban. Ez nem csodálatos, hanem a természet rendje szerint való, ez az egyszerű és természetes. Inkább az a csodálnivaló, hogy nem érnek mindennap nagy csapások. Ember vagy, tehát szenvedned kell; s szenvedésed nem tart örökké, mert ember vagy. Márai Sándor

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

július 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31

2009.03.07. 11:25 NicK

Pókerverseny

 

Elég szépen megrendezett pókerversenyre kertült sor, a szomszéd faluban. A szervezés csak az elején akadozott a nevezés és a kezdés előtt eltelt vagy egy óra, bár ez érthető hisz a zsetonokat is szét kellett dobni a játékosok számára. A belépő, az az 5 euro pedig egyáltalán nem volt vészes. Ehhez mérten rengeteg fiatal – köztük én is – szállt harcba a főnyereményért. Ami nem volt kevés: az első helyezet 143 euro körül volt, a második 87 eurót, míg a harmadik 57 eurót kapott. Plusz, mínusz 1-2 euro.
Az asztalok elfoglalása is érdekes módon volt megszervezve. Húztunk egy lapot aminek a színét és a számát vették figyelembe. Én a kőr (szívecske) nyolcat húztam tehát a kőr színű asztal nyolcadik székéhez kerültem. A haveri társaságból négyen kerültünk egy 10-es asztalhoz tehát jó esély volt arra is, hogy egymást fosztjuk ki. Az első három óra alatt, ha háromszor vittem nagyobb kört. Amolyan survivor voltam az asztalnál. Épp, hogy túléltem ezeket az órákat. De aztán felpörögtek az események, ahogy estek ki az emberek és töltődött fel az asztalunk a másik két osztótól érkező játékosokkal úgy kezdtem én is belejönni. Volt egy szerencsés leosztásom, amivel nagyot kaszáltam.
Történt, hogy a kezemben ász pár leledzett , a flop 3,4,J turn K volt én persze emelgettem, mint az őrült kezemben a legnagyobb lap, sem sortól sem színtől nem kellett félnem. Riverre pedig érkezett még egy K. Megint emeltem nem is keveset, a haverom – mert vele játszottam rám emelt. Szinte gondolkodás nélkül adtam meg, és ez volt a szerencse. Neki két párja volt, 3,4. A river K-val nekem is két párom volt, A,K. Szóval nagy mákom volt a két K-val. De ennyi szerencsére jogom van. Ezzel a körrel sikerült feltöltenem magam picit és eljutni a döntő asztalig.
10 perc szünet és következett a döntő. Őszintén mondom jól játszottam, pedig már alig éltem. Bele sem gondol az ember, hogy egy ilyen 5 órás verseny, hogy fárasztja az illető játékost. Még a combom is begörcsölt :D. Na mind1, szóval az elején fosztottam őket rendesen, de aztán megint jött az a kurva ász pár, de most nem nekem.
Q, 8-am volt, meg sem akartam adni, és ez az igazi mérgem, hogy annyit gondolkoztam, háromszor is visszahúztam a zsetonom aztán mégis megadtam. Nem kellett volna. Flopra jött két szám (nem emlékszem mik voltak) és egy Q. Mondom, szuper a legmagasabb párom van. Csávó all-in-t mondott. Hezitáltam, de megint meg adtam. Kifordította a két ászt . A turnre és a riverre már érdektelen lapok jöttek. Elnyerte a zsetonjaim két harmadát. Rögtön utána megint all-in-t mondtam, K,9-re de már esélyem sem volt.  
Lehet, hogy egy órával azelőtt nem adtam volna meg a Q párra az all-in-ét. Már fáradt voltam. De ezek már csak kifogások.
Összességében jó este volt, tetszett. A legdurvább mégis az, hogy még a döntő asztalnál is többször eszembe jutott Ő. Ez van.  Jó hét és eddig a hétvégém is jól alakul.   

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://denehamegeri.blog.hu/api/trackback/id/tr21986999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása