Élni nehéz

Ha nagy csapás, lelki fájdalom ér, mindenekelőtt gondolj arra, hogy ez természetes, mert ember vagy. Mit is képzeltél? Ember vagy, tehát kedveseid meghalnak, barátaid elhagynak, s minden, amit gyűjtöttél és szerettél, elrepül, mint a por a szélviharban. Ez nem csodálatos, hanem a természet rendje szerint való, ez az egyszerű és természetes. Inkább az a csodálnivaló, hogy nem érnek mindennap nagy csapások. Ember vagy, tehát szenvedned kell; s szenvedésed nem tart örökké, mert ember vagy. Márai Sándor

Utolsó kommentek

Linkblog

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

2009.05.12. 12:37 NicK

Hétvége

 

Egy héttel ezelőtt írtam ide utoljára az óta sem kedvem, sem időm nem volt, hogy írjak. Most sem tudom, miért írok, min változtat az, ha fűnek-fának lejegyzem a gondolataimat? Talán még ki is röhögnek, vagy szánalmasnak titulálnak…
Na mind1. A hőn áhított kedd is úgy eltelt mintha nem is lett volna. Sietett, épp csak beült a kocsiba, kihajtottam az állomásra és már el is köszönt. Mit vártam?
Szerencsére a hétvégém jól telt, és fárasztóan, ami azért volt jó mert keveset agyaltam mindenféle hülyeségen.
Szombaton fél háromkor már úton voltam az egyik rokonnál, majd fél négykor meccsen voltam, na az is rohadt fárasztó volt, utána haza ezerrel, zuhany öltözködés és irány Győr. Úgy volt, hogy a haverokkal megszálljuk az Árkád üzleteit. Csak zárójelben két kocsival voltunk. Sajnos elkéstünk már zárva voltak, csakúgy mint a Pláza üzletei is. De ott legalább van mozi. Eredetileg az X-ment akartuk megnézni de túl későn volt (22:30), így későn értünk volna Dunaszegre. Így maradt a Spancserek tízkor ami annyira nem volt jó, de mindenesetre a belépő árát megérte. Éjfélkor kanyarodtunk ki a Pláza parkolójából, és fél egykor már a Club Colorado előtt várakoztunk, hogy beengedjenek minket.
őszintén inkább megnéztem volna az X-men filmet így visszagondolva. Nem volt nagy szám a disco, túl sokan voltak, alig lehetett mozdulni. A zene azért jó volt és ez is valami.
Fél ötkor kerültem ágyba azzal a tudattal, hogy hét előtt már fent kell lennem. Negyed nyolckor volt az indulás a tűzoltóversenyre. Alig aludtam többet két, két és fél óránál. Meg is látszott, meg is jegyezték, de nem én voltam az egyetlen. A verseny háromig tartott, másodikak lettünk, ami azért nem rossz eredmény pláne olyan kómásan nem az. Itthon csak néztem magam elé, még arra sem volt erőm, hogy belevonszoljam magam az ágyba. Este megnéztem a Juve meccsét, hát, mint mondjak, inkább semmit…
23:00-kor már úgy aludtam, mint a bunda. Egészen másnap délig. És még hétfőn is alig volt erőm, csak ültem a gép előtt és sorba néztem a filmeket.
Ma már van erőm, arra is, hogy hülyeségeken járjon a fejem.
Visszasírom a hétvégi állapotot.         

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://denehamegeri.blog.hu/api/trackback/id/tr781116964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása